Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

Το Reuters δεν έχει απαντήσει, δείχνοντας τις θέσεις του RT μετά την ανοιχτή επιστολή

© RIA Novosti. Eugene Biyatov
Το λογότυπο του τηλεοπτικού καναλιού Russia Today. Φωτογραφία αρχείου
ΛΟΝΔΊΝΟ, 13 Μαΐου — RIA Νovosti. Το Πρακτορείο ειδήσεων Reuters αρνήθηκε να απαντήσει στην ερώτηση, σχετικά με τη δυνατότητά του να δημοσιεύσει τις αποδείξεις των  θέσεων του  τηλεοπτικού  καναλιού  RT. Μετά από απαίτηση του καναλιού, να  δημοσιεύσει την διάψευση των πληροφοριών του οργανισμού (Reuters),
επικαλούμενο τις ανώνυμες πηγές που αναφέρονται  σχετικά με την επίδραση της Ρωσικής ομοσπονδίας στις εκλογές της Γαλλίας , το Reuters   επιμένει στην ακρίβεια των πληροφοριών και ισχυρίζεται ότι  προσπαθεί πάντα για αληθινή  ανάλυση, είπε στο RIA Νovosti ο επικεφαλής της παγκόσμιας υπηρεσίας PR του Reuters Abie Serfos

Το Reuters δημοσίευσε ένα άρθρο με τίτλο "στις  ΗΠΑ αυξάνεται η βεβαιότητα ότι η Ρωσία παραβίασε τις Γαλλικές εκλογές σύμφωνα με πηγές". Το τηλεοπτικό κανάλι RT σε σχέση με αυτό διαβίβασε την καταγγελία στον οργανισμό .
"Το Reuters επιμένει στην αντικειμενικότητα και την ακρίβεια των υλικών και πάντα προσπαθεί να διασφαλίσει ότι τα σχόλια είναι αληθινά", — σημείωσε ο Serfos  σε απάντηση στο αίτημα του  RIA Νovosti να σχολιάσει την επιστολή RT.

Σε ερωτήσεις σχετικά με το γιατί το πρακτορείο  δεν δημοσιεύει  το σχόλιο του  RT, και να φωτίσει  τη θέση του τηλεοπτικού σταθμού σύμφωνα με την αρχή της  ισορροπημένης δημοσιογραφίας, ο εκπρόσωπος του Reuters αρνήθηκε να απαντήσει.

"Αρνούμαστε να δώσουμε  περαιτέρω σχόλια", — είπε.

Το RT δημοσίευσε  στην επίσημη ιστοσελίδα του τηλεοπτικού καναλιού ανοικτή επιστολή αναφέροντας  ότι απέκρυψε   την καταγγελία το πρακτορείο Reuters, σε σχέση με την καταδίκη για τη μετάδοση των ψευδών  ειδήσεων  σχετικά με τις προεδρικές εκλογές στη Γαλλία. Το τηλεοπτικό κανάλι απαιτεί την απόσυρση των αναληθών  πληροφοριών.

Όπως ανέφεραν οι εκπρόσωποι του τηλεοπτικού καναλιού, το άρθρο περιέχει κατηγορίες εναντίον της διεύθυνσης του RT,  που εγείρονται με βάση τις  ανώνυμες (και επειδή για αυτές  τίποτα δεν απαιτούν από τους συγγραφείς) δηλώσεις ορισμένων " Αμερικανών αξιωματούχων", δηλαδή τον ισχυρισμό ότι η RT, καλύπτοντας τις εκλογές στη Γαλλία, διέδιδε " ψεύτικα  νέα". Παρά τη σοβαρότητα των κατηγοριών που περιείχαν τα δεδομένα , το  πρακτορείο Reuters, δεν δέχθηκε το σχόλιο του RT.

Στην επιστολή του αναφέρει ότι τους τελευταίους μήνες, το Reuters είναι η τέταρτη φορά που δημοσιεύει σοβαρές κατηγορίες στην διεύθυνση RT χωρίς τον οφειλόμενο  έλεγχο  των πληροφοριών και χωρίς να επιτρέπει στο κανάλι το δικαίωμα να σχολιάσει την κατάσταση.  Επίσης, στην επιστολή σημειώνεται ότι στις 28 Απριλίου  το RT έστειλε στη διαχείριση του Reuters  γράμμα με την καταγγελία της εν λόγω προσέγγισης, η οποία εντοπίζεται στις δημοσιεύσεις του πρακτορείου  για το RT, αλλά δεν έχει  λάβει κανένα σχόλιο.


Νωρίτερα, μετά από μια παρόμοια απαίτηση του  RT, το πρακτορείο France Press δημοσίευσε διάψευση της υπηρεσίας τύπου του τηλεοπτικού καναλιού,  για  πληροφορίες σχετικά με τη μετάδοση  των φημών για τους offshore λογαριασμούς  του εκλεγμένου  Προέδρου  της Γαλλίας Emanuele Macron.

Στην ηλεκτρονική επιστολή στη διεύθυνση του  France Press το  RT τόνισε ότι δεν δημοσίευσε  τα υλικά για αυτή την ιστορία σε καμιά από τις πλατφόρμες του τηλεοπτικού καναλιού, ενώ ο Macron δεν κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση.


https://ria.ru





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου