Τετάρτη, 4 Ιανουαρίου 2017

Forbes: Αμερικανοί αξιωματούχοι έχουν "διαρρεύσει" στα μέσα ενημέρωσης σχετικά με τους πλαστούς Ρωσους χάκερ

© AFP 2016/ Saul Loeb
Τα κεντρικά γραφεία της εφημερίδας the Washington Post, Washington, USA. Φωτογραφία αρχείου
ΜΟΣΧΑ, 4 Ιανουαρίου - RIA Novosti. Ένα πρόσφατο άρθρο της Washington Post σχετικά με  «Ρώσους χάκερ» έδειξε πώς να διαδίδουν ψευδείς πληροφορίες εύκολα με τη βοήθεια των κορυφαίων εκδόσεων, γράφει στο Forbes  ο αρθρογράφος [1] Kalev Lythari.


Η Washington Post δημοσίευσε ένα άρθρο στις 31 Δεκεμβρίου [2] με τίτλο «οι Ρώσοι  χάκερ εισέβαλαν στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ, μέσω μιας εταιρείας στο Βερμόντ, λένε οι αξιωματούχοι των ΗΠΑ." Η εφημερίδα ανέφερε ότι στο σύστημα του υπολογιστή της εταιρείας Burlington Electric υποστήριξε ότι έχει βρει έναν  κωδικό που σχετίζεται με τους Ρώσους hackers.

"Οι Ρώσοι  δεν χρησιμοποίησαν  τον κώδικα για να υπονομεύσουν  την εταιρεία, αλλά οι υπάλληλοι λένε υπό τον όρο της ανωνυμίας, η διείσδυση στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας της χώρας έχει μεγάλη σημασία, δεδομένου ότι αντιπροσωπεύει μια δυνητικά σοβαρή ευπάθεια», - λέει στο άρθρο.

Ωστόσο, μετά από μερικές ώρες στο υλικό έχουν γίνει  σημαντικές αλλαγές Αποδείχθηκε ότι ο χρόνος και οι  συνθήκες της εισβολής του δικτύου υπολογιστών δεν είναι ακόμη γνωστές. Το  Hacking αρνήθηκε ότι έγινε στον  εαυτό της η  Burlington Electric. Δήλωσε ότι ένα ύποπτο πρόγραμμα βρέθηκε  μόνο σε  ένα φορητό υπολογιστή που δεν ήταν  συνδεδεμένος με το δίκτυο.

«Η ιστορία των Ρώσων  χάκερ, βαθιά  υπονομευμένη  στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ που  είναι έτοιμοι  να βυθίσουν  τη χώρα στο σκοτάδι με το πάτημα ενός διακόπτη, ξαφνικά μετατράπηκε σε μια ιστορία με  ένα φορητό υπολογιστή, ο  οποίος είχε  ένα κακόβουλο πρόγραμμα, και ο οποίος δεν  ήταν καθόλου συνδεδεμένος  με το δίκτυο", - γράφει  ο δημοσιογράφος  του Forbes.

Η Washington Post επέστησε την προσοχή στη δήλωση της  Burlington Electric  και συμπληρώνει το άρθρο  [3], μόνο μία και μισή ώρα αργότερα .

Και αυτό σημαίνει   ότι η εφημερίδα δεν έχει καν προσπαθήσει να επικοινωνήσει με τους εκπροσώπους της εταιρείας πριν από τη δημοσίευση του υλικού και να επαληθεύσει τα γεγονότα, δήλωσε ο Kalev Lythari.

"Προφανώς μια πηγή στην κυβέρνηση «διέρευσε» την αίσθηση στην  εφημερίδα  ότι οι Ρώσοι έσπασαν  το δίκτυο της ηλεκτρικής ενέργειας των ΗΠΑ και αντί να  επικοινωνήσει με την ηλεκτρική εταιρεία και να μάθει λεπτομέρειες δημοσίευσε την ιστορία με την μορφή την οποία ήθελαν κάποιοι αξιωματούχοι”, είπε ο δημοσιογράφος του Forbes.

Έτσι μετά από όλες τις  αναθεωρήσεις, ο τίτλος της Washington Post γίνεται ως εξής: Στο πλαίσιο της Ρωσικής επέμβασης έχει χτυπηθεί η επιχείρηση Ηλεκτρικού στο Βερμοντ και απειλούνται τα δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας των Ηνωμένων Πολιτειών, σύμφωνα με τους αξιωματούχους.

" Αυτή η λανθασμένη μορφή τίτλου  εξαπλώθηκε  μέσω των κοινωνικών δικτύων. Έχει μεγάλη σημασία, τονίζει ο αρθρογράφος του Forbes: Οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων δίνουν  συνήθως  προσοχή μόνο στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων και σπάνια διαβάζουν  τα ίδια τα άρθρα.

Σημειώστε η  εφημερίδα στις 3 Ιανουάριο αναφέρει [4] ότι οι πληροφορίες για την επίθεση στον κυβερνοχώρο, ακόμη και για την ανίχνευση του malware στο Burlington Electric δεν έχουν  επιβεβαιωθεί. Όπως αποδείχθηκε, ο εργαζόμενος βρήκε μια ύποπτη διεύθυνση IP, η οποία είναι συνδεδεμένη με τον υπολογιστή του. Μετά από επαλήθευση, διαπιστώθηκε ότι αυτή είναι μια κανονική διεύθυνση που δεν σχετίζεται με οποιουσδήποτε  hackers ή Ρώσους.



https://ria.ru/



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου