Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Ο Πούτιν είπε, ότι πιέστηκε από τους ολιγάρχες


RIAFAN. RU
Μόσχα, 26 Απριλίου. Ο Ρώσος πρόεδρος Βλαντιμίρ Πούτιν δήλωσε ότι ως πρωθυπουργός το 1999, υποβλήθηκε σε πιέσεις. Δήλωσε αυτό σε μια συνέντευξη για την ταινία «President/Ο Πρόεδρος  » στο κανάλι «Ρωσία 1", η  οποία είναι αφιερωμένη  στην 15η επέτειο του Πούτιν στα υψηλότερα κλιμάκια της εξουσίας.


Ο αρχηγός του κράτους δεν διευκρινίζει πώς ήταν σε θέση να ξεπεράσει  αυτές τις δυσκολίες.

Το 1999, η Ρωσία κυβερνιόταν από μια ομάδα ολιγαρχών, είπε ο Βλαντιμίρ Πούτιν και συμφώνησε με τον Δημοσιογράφο. «Κάποιοι από αυτούς, όταν ήμουν πρωθυπουργός και όταν (κατέχοντας τότε θέση του Προέδρου της Ρωσίας ο  Μπόρις Γιέλτσιν) ανακοίνωσα ότι θα θέσω υποψηφιότητα για πρόεδρος, ήρθαν  στο γραφείο μου , κάθισαν  απέναντι μου και μου είπαν:" Λοιπόν, ξέρετε ότι εδώ δεν θα γίνετε ποτέ  Πρόεδρος », - είπε ο Πρόεδρος.

Και εγώ τους απάντησα: «Λοιπόν, θα δούμε», δήλωσε ο Πούτιν.

Ο ίδιος δεν διευκρίνισε πώς μπόρεσε να "πειθαρχήσει "  τους ολιγάρχες. Αλλά τόνισε ότι "με διαφορετικούς τρόπους και  με διάφορα μέσα."
Επιπλέον, σε αυτή τη συνέντευξη, ο Πρόεδρος σημείωσε ότι η Ρωσία θα υπερασπιστεί τα γεωπολιτικά συμφέροντα της και  οι άλλες χώρες πρέπει να κατανοήσουν και να την  αντιμετωπίζουν  με σεβασμό.

Μιλώντας για τα γεγονότα  που συνέβησαν πριν από 20 χρόνια ο Πούτιν είπε “νομίζω ότι είναι  μια ψευδαίσθηση”.


http://riafan.ru