Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014

Η λιγούρες ενός πτωχού.

zwh-pagkalouΟ Τοτός, είναι ένα πολύ γνωστό πρόσωπο στον κόσμο των ανεκδότων και έχουν γραφτεί πάρα πολλά στα οποία είναι φυσικά ο πρωταγωνιστής. Χωρίς να θέλω να κάνω σύγκριση με τον Τοτό, στον κόσμο των πολιτικών έχουμε τον Πάγκαλο που μου τον θυμίζει αρκετά.
Γιατί μου τον θυμίζει; Γιατί μοιάζουν πολύ σε αυτά που λένε και τον τρόπο που τα λένε.
Εξυπνάδες, χαζοατάκες και παπαριές ο Τοτός, τα ίδια και ο Πάγκαλος. Όπως είπα και πριν, δεν έχω διάθεση να τους συγκρίνω, παραλληλισμό κάνω. Άλλωστε ο Τοτός είναι μία προσωπικότητα που θα σε κάνει να γελάσεις, δε θα σε θυμώσει, ούτε θα σε αηδιάσει. Άρα η όποια σύγκριση, θα ήταν άστοχη.
Πριν δύο μέρες ο Πάγκαλος μας είπε «Εγώ δεν θα κάνω προσφυγή, παρόλο ότι υποφέρω, διότι 1.800 ευρώ δεν είναι μεν σύνταξη πείνας, αλλά δεν είχα προγραμματίσει στη ζωή μου να έχω τόσα. Είχα προγραμματίσει κάτι παραπάνω…».
Μας είχε πει παλιότερα ότι «το μνημόνιο είναι ευλογία», δηλαδήτώρα έπαψε να είναι ; Δε μπορεί το «ευλογημένο» να έγινε ξαφνικά καταραμένο, να μη λέμε κι ότι θέμε!
Το θράσος σου είναι απύθμενο γι’ αυτό βγαίνεις και λες ότι είχες προγραμματίσει αλλιώς την ζωή σου. Να το λες εσύ που έχεις εισοδήματα από διάφορα ακίνητα, μετοχές και καταθέσεις;
Τι να πει και ο κοσμάκης που κοντεύει να τρελαθεί… Όπως και πολλούς άλλους άχρηστους, έτσι και αυτόν τον ψήφιζαν κάτι χιλιάδες. Αφού “σπείραμε” Πάγκαλους… ας τους θερίσουμε τώρα!
Μας μίλησε επίσης για το προφίλ του νέου Προέδρου της Δημοκρατίας. Πιστεύει πως δεν είναι απαραίτητο να είναι πολιτικό πρόσωπο, αλλά να έχει μεγάλη αποδοχή και κοινωνική διαδρομή. Θα πρέπει επίσης να έχει τεθεί στην κρίση των πολιτών μέσα από κάποιες διαδικασίες.
Μια και είμαι λιγουλάκι συμπονετικός ως άνθρωπος και αφού υποφέρει ο καψερός με τη μικρή σύνταξη που παίρνει, νομίζω ότι καλύπτει κατά πολύ τα κριτήρια για να είναι ο επόμενος -άχρηστος- Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας.
Για το Σοσιαλισμό και τη Δημοκρατία, θέλω Πάγκαλο στην Προεδρία!