Σάββατο, 12 Αυγούστου 2017

Το ΥΠΕΞ Ρωσίας απάντησε στο άρθρο της εφημερίδας WP σχετικά με την 'καταπίεση' του ανταποκριτή στη Ρωσία

© РИА Новости
Η δημοσίευση της εφημερίδας της Washington Post στην ιστοσελίδα του ΥΠΕΞ Ρωσίας στην στήλη για τα ψεύτικα νέα

 MOSCOW, 12 Αυγούστου - RIA Novosti. Το Ρωσικό ΥΠΕΞ  επέκρινε την Αμερικανική εφημερίδα The Washington Post για ένα άρθρο σχετικά με την 'καταπίεση' του ανταποκριτή στη Ρωσία. Το σχόλιο [1] δημοσιεύθηκε στον ιστότοπο του ΥΠΕΞ Ρωσίας  στην ενότητα που αφορά την παρακολούθηση ψευδών πληροφοριών σχετικά με τη Ρωσία στα μέσα ενημέρωσης.


Το Υπουργείο επέστησε την προσοχή στη δημοσίευση [2]  της 6ης Αυγούστου, που ονομάζεται 'Πώς να ζήσουν και να εργαστούν δημοσιογράφοι στη Ρωσία στην εποχή του Donald Trump'; Ένας από τους συγγραφείς του υλικού, ο ανταποκριτής της Washington Post Andrew Roth μιλά για την εμπειρία του στη Ρωσία.

Σύμφωνα με τον δημοσιογράφο, τον Αύγουστο του 2014, στα σύνορα της Ρωσίας με την Ουκρανία διεξήχθη έρευνα από τους φύλακες των συνόρων, οι οποίοι απειλούσαν να αποσύρουν τον Roth  από τη δημοσιογραφική διαπίστευση  για τις  συνθήκες υπό τις οποίες εισήλθε στη χώρα, οι οποίες τους φαίνονταν  ύποπτες.

Επίσης, ο ανταποκριτής ισχυρίζεται ότι το 2016 έλαβε κλήση από το ρωσικό υπουργείο άμυνας και τον  προειδοποίησαν  ότι η ευκαιρία να συμμετάσχει στην περιοδεία Τύπου στη Συρία μπορεί να εξαρτάται από το  «ύφος » του υλικού μετά το ταξίδι.

Το Υπουργείο Εξωτερικών κάλεσε το άρθρο The Washington Post 'άλλο  ένα αμφίβολο απόσπασμα', σημειώνοντας ότι ο συγγραφέας δεν παρέχει καμία απόδειξη  διοικητικής πίεσης στον δημοσιογράφο.

'Ο συγγραφέας δεν δημοσιεύει ονόματα ή τίτλους των αξιωματούχων  των αρμόδιων υπηρεσιών της Ρωσίας, που υποτίθεται ότι άσκησαν πίεση σε αυτόν. Αυτό το είδος των υπερβολικών  κατηγοριών το αφήνουμε στη συνείδηση του συντακτικού συμβουλίου αυτής της εφημερίδας', - είπε σε σχόλιο του ο  Οργανισμός.

Το Υπουργείο Εξωτερικών, τον Φεβρουάριο, άνοιξε στην ιστοσελίδα του μια κατηγορία [3], αφιερωμένη στα 'ψεύτικα νέα' για τη Ρωσία. Στο πλαίσιο του Υπουργείου αντικρούστηκαν τα παραπλανητικά υλικά διαφόρων ξένων μέσων μαζικής ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων των Times, CNN, Euronews και άλλων.

Έτσι, το υπουργείο Εξωτερικών απέρριψε την κατηγορία του CNN ότι η ρωσική κυβέρνηση δήθεν παρέσχε όπλα στους Ταλιμπάν *. Το υπουργείο κατηγορεί επίσης τη βρετανική ταμπλόιντ “The Sun” που δημοσίευσε  βίντεο με τις φρικαλεότητες Ουκρανών οπαδών ποδοσφαίρου στο Κίεβο υπό τον τίτλο 'Ρατσισμός στη Ρωσία'.

* Η  τρομοκρατική ομάδα  απαγορευμένη  στη Ρωσία.



References

  1.  комментарий
       ( http://www.mid.ru/nedostovernie-publikacii/-/asset_publisher/nTzOQTrrCFd0/content/id/2835352 )
  2.  публикацию
       ( https://www.washingtonpost.com/news/worldviews/wp/2017/08/06/what-its-like-to-live-and-report-in-russia-in-the-trump-era/ )
  3.  рубрику
       ( http://www.mid.ru/nedostovernie-publikacii )


https://ria.ru







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου